Wil jij de impact van jouw producties vergroten en nieuw publiek bereiken? Ontdek hoe je innoverende marketingstrategieën in kunt zetten om optimaal in te spelen op nieuwe kansen in een veranderend medialandschap.
Tijdens het event ‘Nieuwe kansen voor Publieksbereik’ op 8 oktober, georganiseerd door FilmForward en de Dutch Academy For Film, krijg je inzichten en strategieën aangereikt om jouw publiek op een vernieuwende manier te bereiken. Laat je tijdens deze bijeenkomst inspireren door succesvolle cases uit andere sectoren en leer hoe inclusief werken economische impact kan hebben.
- Datum: 8 oktober 2024
- Tijd: 14:30-17:00 uur
- Locatie: De Balie, Amsterdam
- Toegang: gratis, maar aanmelden is verplicht via de aanmeldbutton.
Over de sprekers
Baba Touré | Home Agency
Baba Touré is de oprichter van Home, een social-first creative agency uit Amsterdam. Met een energiek team van 40 creatievelingen werkt Home voor topmerken als IKEA, Zalando, de Gemeente Amsterdam en Rituals.
Dit jaar zette IKEA voor het eerst voet op Lowlands met een opvallend en innovatief concept: een dome vol zachte bedden en noise-cancelling koptelefoons, waar overprikkelde festivalgangers even konden opladen om vervolgens weer vol energie verder te feesten. Waarom kiest een wereldmerk voor betaalbare meubelen ervoor om aanwezig te zijn op een festival? En hoe heeft Home Agency dit briljante idee en de strategie erachter ontwikkeld?
Patritia Pahladsingh | Accenture Song
Patritia Pahladsingh, CEO & Managing Director van Accenture Song Nederland, is bestuurslid bij VNO-NCW Metropool Amsterdam, het Rode Kruis Amsterdam-Amstelland, de Raad van Advies van de Vereniging Rembrandt en Jurylid van de Esprix Awards.
Ze was werkzaam in de creatieve industrie als Managing Director en werd in februari 2023 benoemd tot CEO van Accenture Song Nederland, waar ze kansen ziet om creatie toe te voegen aan tastbare bedrijfstransformaties. Met de belofte van ‘growth through relevance at the speed of life,’ helpt Accenture Song bedrijven met baanbrekende oplossingen om zich aan te passen aan de snel veranderende wereld. Door diepgaande klantinzichten te combineren met technologische vooruitgang, creëert Accenture Song groei en opent het nieuwe deuren voor toekomstgerichte merken.
Winnie Lau | SK Global Entertainment (online)
Van 2018 tot september 2023 was Winnie Lau ‘head of international local productions – east and south east Asia’ bij SK Global entertainment. Ze was werkzaam als uitvoerend producent van de Indonesische hitserie ‘The talent agency’ (Indonesische versie van ‘call my agent’) met Disney+, de bekroonde film ‘Impetigore’ van Joko Anwar, de bekroonde film ‘Cities of last things’ van Ho Widing en de tv-serie ‘The thai cave rescue’ met Netflix. Momenteel is ze bezig met de opnames van de speelfilm ‘Mothernet’, een coproductie tussen Indonesië en Singapore.
Voordat ze bij SK Global kwam, was Winnie Lau ‘head of international productions and distribution’ bij Jet Tone Films, het productiebedrijf van regisseur Wong Kar Wai. In 2015 coproduceerde ze de tentoonstelling ‘China through the looking glass’ in het New York Metropolitan Museum of Art met Wong Kar Wai en Andrew Bolton.
Voor Jet Tone was ze ‘executive vice president’ van Fortissimo Films in New York en Hong Kong. Bij Fortissimo bracht ze bekroonde films zoals ‘Shine a light’, ‘Winter’s bone’, ‘Jiro dreams of sushi’, ‘The grandmaster’, ‘In the mood for love’ en ‘norwegian wood’ naar een wereldwijd publiek. Winnie is geboren en getogen in Rotterdam (Nederland), is lid van de American Motion Picture of Arts and Sciences, moeder van twee en woont momenteel in Hanoi, Vietnam.