Wil je de impact van je producties vergroten en nieuw publiek bereiken? Ontdek hoe je met innoverende marketingstrategieën kunt inspelen op kansen in een veranderend medialandschap, waar diversiteit en inclusie steeds centraler staan. Producties die diverse doelgroepen aanspreken, trekken een breder publiek aan en zorgen voor meer betrokkenheid.
Tijdens het event ‘Nieuwe kansen voor Publieksbereik’ op 8 oktober, georganiseerd door de Dutch Academy For Film en FilmForward, krijg je inzichten en strategieën aangereikt om jouw publiek op een vernieuwende manier te bereiken. Laat je tijdens deze bijeenkomst inspireren door succesvolle cases uit andere sectoren en leer hoe inclusief werken economische impact kan hebben.
Test je kennis! Een diverse en realistische representatie, zowel voor als achter de schermen, kan het bereik en de impact van jouw producties vergroten. Maar hoe representatief is onze industrie eigenlijk? In een interactieve sessie verkennen we, aan de hand van onderzoeken van KLEUR en Vrouwen in Beeld, de verschillende vormen van representatie in film en televisie.
- Datum: 8 oktober 2024
- Tijd: 14:30-17:00 uur
- Locatie: De Balie, Amsterdam
- Toegang: gratis, maar aanmelden is verplicht via de aanmeldbutton.
Over de sprekers
Baba Touré | Home Agency
Baba Touré is de oprichter van Home, een social-first creative agency uit Amsterdam. Met een energiek team van 40 creatievelingen werkt Home voor topmerken als IKEA, Zalando, de Gemeente Amsterdam en Rituals.
Dit jaar zette IKEA voor het eerst voet op Lowlands met een opvallend en innovatief concept: een dome vol zachte bedden en noise-cancelling koptelefoons, waar overprikkelde festivalgangers even konden opladen om vervolgens weer vol energie verder te feesten. Waarom kiest een wereldmerk voor betaalbare meubelen ervoor om aanwezig te zijn op een festival? En hoe heeft Home Agency dit briljante idee en de strategie erachter ontwikkeld?
Patritia Pahladsingh | Accenture Song
Patritia Pahladsingh, CEO & Managing Director van Accenture Song Nederland, is bestuurslid bij VNO-NCW Metropool Amsterdam, het Rode Kruis Amsterdam-Amstelland, de Raad van Advies van de Vereniging Rembrandt en Jurylid van de Esprix Awards.
Ze was werkzaam in de creatieve industrie als Managing Director en werd in februari 2023 benoemd tot CEO van Accenture Song Nederland, waar ze kansen ziet om creatie toe te voegen aan tastbare bedrijfstransformaties. Met de belofte van ‘growth through relevance at the speed of life,’ helpt Accenture Song bedrijven met baanbrekende oplossingen om zich aan te passen aan de snel veranderende wereld. Door diepgaande klantinzichten te combineren met technologische vooruitgang, creëert Accenture Song groei en opent het nieuwe deuren voor toekomstgerichte merken.
Winnie Lau | SK Global Entertainment (online)
Van 2018 tot september 2023 was Winnie Lau ‘Head of international local productions – East and South East Asia’ bij SK Global entertainment. Zij was daar was werkzaam onder andere producent van de Indonesische hitserie ‘The Talent Agency’ (Indonesische versie van ‘Call my Agent’) met Disney+. Voor SK Global was zij ‘Head of international productions and distribution’ bij Jet Tone Films, het productiebedrijf van regisseur Wong Kar Wai en Executive Vice President bij Fortissimo Films in New York en Hong Kong.
Voor Fortissimo bracht ze bekroonde films als ‘Winter’s bone’, ‘Jiro dreams of sushi’, ‘In the mood for love’ en ‘Norwegian Wood’ naar een wereldwijd publiek. Winnie is lid van de American Motion Picture of Arts and Sciences en is momenteel, vanuit haar woonplaats Hanoi, bezig met de opnames van de speelfilm ‘Mothernet’, een
coproductie tussen Indonesië en Singapore.